it just a beginning

bismillah.

Allah selalui menguji iman kita kan? baru je nak melangkah, tiba2 kasut hilang. baru je nak melangkah, tetiba hujan lebat. baru je nak melangkah, tiba2 kunci kereta hilang.

apa hikmah Allah nak bagi? 

“just to improve u to a better muslim.” 

dah settle part permulaan, lepas tu pun ada lagi lagi lagi dan lagi sampai ke satu tahap, kita mungkin akan tanya, “apa yang patut aku buat? kalau benda ni betul, kenapa susah sangat?”

kan?

tapi hakikatnya, Allah nak bagi mindset yang lepas ni akan ada lagi banyak ujian. perbaharui sentiasa niat, dan berbuatlah sesuatu atas dasar yang jelas.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s