Hati tanpa sedar, mata yang kehujanan.

Syukur. Sebab aku tak uji sedemikian rupa.
kelihatan berat. Tapi, Allah tahu kemampuan hambaNya kan?

T_________T
sungguh, tanpa sedar hujan melimpah ruah.

bukan meminta, tapi hati yang merasa.
Allah sentuh hati tu, video hanya perantara.

kan? huhuh.

kata seorang teman, cukup sekali tengok video tuh.
tanak tengok lagi, sebab rasa tak dapat nak tahan.

and i said, YES! me too.

Advertisements

2 thoughts on “Hati tanpa sedar, mata yang kehujanan.

  1. Salam..

    sedih kan.. :’)
    Hakikatnya orang yang diuji, yang zahirnya lemah, lebih kuat daripada kita… subhanallah..

    p/s: dah jumpa pun pondok baru cikgu ni 😛

    1. wkslm wbt. =)

      sangat sedih. dan sentuhan hati dari Allah tu, memang setiap orang lain titiknya.

      kata rumet, dia nangis part last.
      tapi, hati ini, first part dah hujan.

      Allah. sifat qanaah tu perlu sentiasa ada. sbb nikmat Allah tu dah banyak sangat. mata yang buat untuk menilai. hati juga mungkin gagal untuk merasa.

      terus, jadilah orang y sombong! T_T

      heee (Terpanjang lah pula.)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s